My little piece of Myself

I'm just gonna change this when I feel like it

Life's Silly-ness

Tuesday, December 28, 2010

我觉得...

我觉得 我是个贪新忘旧的人 新的东西往往比旧的更爱惜
我觉得 并不是每样旧的都不好 只是新的来得比旧的好 来得比旧的更适合我

我希望 以前的东西能够恢复之前的面貌 再继续保留下去 一直到老
更希望 旧的可以跟新的融化在一起 大家都可以得到开心的结局




那不是很好吗




难到 现在的局面 是能够带给人快乐的吗

如果是这样 我宁愿
我从来都不曾拥有过
大家都可以释放心中的包袱

好吧 就这样决定


Picture of the day



Does it make you feel better?


This is just a random post that I'm talking about my feelings tonight. Nothing else.

Case #1 + #2 - think it'll be close soon. i hope?

No comments: